To będzie długi wpis.
Przełom roku dla wielu osób jest czasem podsumowań, snucia planów na kolejne 365 dni. Nie widzę w tym nic złego, tym bardziej, że sam tak robię;) no może z jedną różnicą, że nie siadam do tego 1-go lub 2-go stycznia tylko zaczynam planować już w listopadzie, a podsumowania i weryfikacje celów robić co kwartał ( temu tematowi, jeśli okażę się ciekawy, poświęcę osobny wpis.
W tym roku postanowiłem jednak wprowadzić pewną nowinkę i moje planowanie podzielić na krótkie (1mies.), średnie (kwartał), długie (conajmniej roczne) okresy aby zwiększyć efektywność. Dzisiaj podzielę się z Wami kilkoma z moich planów na 2020 i zachęcę do wspólnych działań. Nie wszystkie mogę jeszcze przekazać (część strategii jest jeszcze w opracowaniu i nie chcę spalić tematu).
Kończąc ten przydługi wstęp jeszcze krótkie ogłoszenie techniczne – treść, którą za chwilę przeczytasz będzie także nagrana i dostępna do odsłuchania. Niemniej jednak zachęcam do lektury:)
Zaczynamy!
Wpis ten pozwoli mi też usestymatyzować kilka rzeczy, którymi się zajmuję, a być może nie do końca umiejętnie przekazywałem to w sieci (jeden z prywatnych celów to usprawnienie komunikacji w Social Media).
1. Szkolenia / warsztaty z ekspertami
Od tego wszystko się zaczęło. Pierwsze szkolenie, na którym gościłem Pawła Tkaczyka zorganizowałem na kartonach (dosłownie!). Ekipa remontowa nie wyrobiła się z oddaniem lokalu i spotkanie odbyło się w dość industrialnym klimacie, ale udało się 🙂 Od tamtej pory miałem przyjemność gościć wielu znakomitych gości i tak będzię także w tym roku!
W lutym rozpoczynamy cykl warsztatów „Marketerzy”, w ramach którego do Szczecina przyjadą znakomici specjaliści, którzy uzupełnią dostępną w naszym rynku ofertę szkoleń. Z kim spotkacie się w ramach cyklu?
– 5 lutego układamy strategię marketingową z Mariuszem Łodygą
Link: https://www.facebook.com/events/554357102049231/
– 6 lutego budujemy swoją markę na Linkedin wspólnie z Adrianem Gamoniem
Link: https://www.facebook.com/events/483443819246314/
– w marcu nauczymy się jak współpracować z influencerami oraz youtuberami (tu szykujemy prawdziwą bombę)
Zapisy: Kontakt@michalhamera.pl
– w kwietniu poznamy tajniki wystąpień publicznych.
Zapisy: Kontakt@michalhamera.pl
Dodatkowo: będziemy pracować nad właściwym contentem, budowaniem marki,
Szkolenia będą odbywać się w Skyboxie.
Grupy, w zależności od tematu, nie przekroczą 10-12 osób.
Osoby, firmy, organizacje, które będą chciały wziąć udział w większej ilości szkoleń mogą liczyć na preferencyjne warunki.
Zapisy ruszają dzisiaj dlatego obserwujcie moje kanały społecznościowe.
BONUS: zapisując się na oba warsztaty oszczędzisz 15% – wystarczy, że do mnie napiszesz.
2. Skybox
Przechodząc do części związanej z wynajmem sali szkoleniowej spieszę z dwoma (obie dobre) wiadomościami :
– od lutego ponownie udostępniamy Wam salę zatem możecie już rezerwować terminy na 2020 rok
– co więcej, możecie robić to online ponieważ uruchomiliśmy system rezerwacji, który bardzo mocno usprawni ten proces.
Link do rezerwacji: https://smartrooms.pro/_a/smartPage/index/jdacN97
W najbliższym czasie pojawi się tam kilka nowinek użytecznych i technologicznych, o których będziemy informować na bieżąco na fanpage
BONUS: Wszystkie rezerwacje dokonane online do końca stycznia 2020 roku będą objęte 20% rabatem. Korzystajcie 🙂
3. Konferencje
Ten wątek jest jednym z głównych elementów mojej strategii, ale jest na tyle w organizacji więc wspomnę na razie tylko o tym, że w tym roku przed nami 3 duże wydarzenia własne oraz kilka współorganizowanych. Pojawi się także nowa usługa związana z konferencjami.
Odpowiadając na dwa najczęstsze pytania:
Marketing Trends 2020? – Tak
Inspiration Day 2020 – pomidor 😉
Stay tuned 🙂
4. Strategie i social media
W moich wypowiedziach słowo strategia pojawia się dość często. Wynika to z tego, że bez strategii daleko nie zajedziemy. Dlatego też nie będzie niczym zaskakującym jeśli napiszę, że też taką strategię dla siebie przygotowuję wykorzystując jedną z najlepszych firm consultingowych w Polsce.
Na mniejszą skalę takie rzeczy wykonuję także dla moich klientów. Zdjęcia z Gliwic, planów zdjęciowych, biur są potwierdzeniem, że nasze pomysły spotykają się z entuzjazmem i są wdrażane. W 2019 w tym segmencie pracowaliśmy z 16 klientami, w tym roku liczymy na zaufanie od podobnej liczby klientów, tym bardziej że niebawem wracają dofinansowania na usługi doradcze (będziemy informować o szczegółach)
5. Podcast(y)
W artykule wprowadzjącym do podcastu opowiadałem o moje miłości do radia i chęci pracy w nim – cieszę się, że z Mariuszem udało nam się to rozkręcić (początkowe wyniki słuchalności są dla nas satysfakcjonujące) i wiemy, że będziemy robić to dalej. Do poprawki na pewno jest systematyka (kolejny z prywatnych celów), ale obowiązki czasem nam na to nie pozwalają.
Nowością będą także moje krótkie autorskie nagrania, w których będę opowiadać o tematach, które nie mieszczą się w orbicie zainteresowań WCNK.
6. Inne cele
To, o czym wspomnę na koniec, a czego nie poruszyłem powyżej to:
– w marcu przedstawię program autorskiego szkolenia dotyczącego „Event Marketingu”
– nadal szkolę i warsztatuję w tematach, z których dobrze mnie znacie
– aby to wszystko ogarnąć planuję rozbudowę zespołu – jeśli widzisz się w którejś z tych części lub chcesz mi kogoś zarekomendować – pisz śmiało.
– znalezienie partnerów biznesowych / inwestorów, dzięki którym wiele pomysłów będzie możliwych do realizacji
Co z tego wyjdzie, a co nie? Podsumowanie pod koniec pierwszego kwartału. Wtedy też kolejne plany i wyzwania.
Miłego dnia!
M.